מדוע כדאי וחשוב אטרקציות באירועים?

ארגון אירוע מצריך מכם לבחור נותני שירות מרכזיים שיובילו את האירוע שלכם. אחד מנותני השירות החשובים ביותר הוא ספק האטרקציות: ספק שידאג לתבל את האירוע שלכם, לשמח את האורחים ולהפתיע אותם. אם גם אתם מתלבטים האם להוסיף לאירוע אטרקציה מכל סוג, לפניכם כל הסיבות מדוע יש מקום גם באירוע שלכם לאטרקציות מיוחדות!

שמחה פרטית לא חוגגים בכל יום

אטרקציה לאירוע שלכם מבדילה בין עוד יום שגרתי ובין אירוע מיוחד שאתם חוגגים. אירועים שנחגגים ללא כל אטרקציה מרכזית בהם, מוכתרים בסופו של דבר כחביבים ותו לא, בעוד האירועים עם האטרקציות מעניקים לאורחים חוויה יוצאת דופן. המון פעמים המילה "אטרקציה" מתפרשת בצורה לא נכונה לבעלי האירוע, ורבים סבורים כי מדובר על הפקות גדולות וגרנדיוזיות המתומחרות בעשרות אלפי שקלים. בסופו של דבר, תפקידה של האטרקציה הוא להוסיף ערך מוסף לאירוע שיכול להיות בדמות כנריות בשלב קבלת הפנים ועד מעגל מתופפים ברחבת הריקודים.

כך אתם הופכים את האירוע לזכיר יותר

כל אירוע פרטי שאתם בוחרים לחגוג ובגדול, הוא אירוע שאתם משקיעים בו לא מעט כסף. במידה והמגמה שלכם הייתה לחסוך, הייתם חוגגים עם מעגל מצומצם של חברים ומשפחה בבית הפרטי שלכם. ההחלטה שלכם להזמין את מעגל המכרים המורחב שלכם ולחגוג בגדול, היא גם ההחלטה להעניק לאורחים חוויה יוצאת דופן. בדיוק מאחר והחלטתם להשקיע לא מעט מכספכם, הרי שהסיפוק הגדול ביותר שיוכל להיות לכם הוא שהאורחים יזכרו את האירוע. אירוע עם אטרקציה מרכזית הוא אירוע זכיר יותר שישאר בלבבות האורחים גם זמן רב לאחר האירוע.

פשוט כי האורחים שלכם מצפים

לא ניתן להתעלם מהעובדה כי סטנדרט האירועים כיום מציב רף מסוים. בעת שחורגים מהסטנדרט? נוצרת אכזבה אצל האורחים. נסו לחשוב על עצמכם כאורחים באירוע: סביר מאד כי הייתם עדים לאטרקציה שונה באירוע שהעלתה לכם חיוך, ריגשה אתכם או שמחה אתכם. בדיוק כפי שאתם התארחתם באירוע עם אטרקציה, כך האורחים שלכם מצפים לחוויה דומה. כמארחים, תרצו לזכות בתואר "המארחים הטובים ביותר", והדרך לתואר הזה עוברת בבחירת אטרקציה מרכזית. אטרקציות כיום משתלבות בכל האירועים: חתונות, חינות, ימי הולדת, אירועי מצווה ואפילו באירועים עסקיים.

בבית הפרטי, באולם או בכותל – משלבים אטרקציה!

האם אטרקציות יכולות להשתלב אך ורק באירועים הנחגגים במתחמי אירועים? חד וחלק, לא. לא משנה אם אתם חוגגים בפארק אירוע ילדים, חתונה במתחם אירועים מפואר או בר מצווה בכותל. ניתן לשדך אטרקציה לכל אירוע ובכל לוקיישן, כאשר הדבר הנכון יהיה ליצור את השידוך בין אופי האירוע ובין האטרקציה המתאימה. כך לדוגמא: באירועי המצווה הנערכים בכותל בירושלים, יהיה ניתן לשלב מעגל מתופפים שירים את המורל, יכניס את האורחים לקצב ההתרגשות ויציב את הילד במרכז החגיגה.